All That Matters

inte gjort så speciellt mycket idag, jo var i skolan, men efter skolan så har jag inte gjort ett skit. har kollat design åt min kompis (gratis desginer som man kan ladda ner) och så fixa jag en ny bakgrundsbild till datorn då jag har haft samma bakgrund jätte länge.
lyssnar just nu på musik -
 
i helgen blir det inte mycket bloggande för då ska jag sova hos elli (min kompis), men kommer hem på lördag så kommer att blogga då! vi kommer att gå på bio imorgon (fredag) och vi ska kolla på filmen escape.. vad vi sen ska göra vet jag inte, får väl se vad vi hittar på. ska försöka ta lite bilder från helgen, men får väl se om jag gör det.. haha. ska även se om jag kan lägga ut bilder från min fördelsedag på lördag eller söndag. kommer säkert bli så att jag inte kommer att orka lägga in dom på datorn, men ska försöka hinna att göra det!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?