2013

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? nej..inte direkt
 

Hur har ditt 2013 varit? de har varit bra bortsätt från alla dagar man mått skit

 

Blev du kär i år? noppe

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?  19 juli - träffade min bästis för första gången då & 27 oktober - åkte till min bästis och hälsa på henne och var med henne i en vecka

 

Vad är din största framgång 2013? vet inte..haha

 

Bästa köpet? vet inte..haha

 

Vad spenderade du mest pengar på?  bio..haha;)

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? alla min vänner! och när jag fick träffa carro för första gången

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? miley cyrus - wrecking ball & justin bieber - heartbreaker 

 

Vem har du umgåts med mest? saga, camilla, carro och typ ellinor

 

Har du haft ett förhållande under 2013? nej

 

Vart reste du under 2013? ingenstans

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? få träffa min bästis (carro) igen och typ åka till arboga och vara med alla underbara människor där

 

Vad gjorde du på din födelsedag? firade med familjen dagen jag fyllde (fyllde på en tisdag) och så kom några från släkten på torsdagen...inget speciellt

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? varit ute mer...hahaha. eller vet inte riktigt;)

 

Vem saknade du? ingen direkt..

 

De bästa nya människorna du träffade? carro (min bästis) och typ mina vänner

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? "stay strong" och typ "forget shit and move on"






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?