Dag 1

 

Dag 1 - Lite om mig själv

 

jag är en sprallig liten tjej som älskar livet och tar dagen som den kommer. sommaren, värmen och havet är det bästa som finns. åka på semester ner till skåne är inget jag skulle tacka nej till. något jag mer älskar är att lyssna på musik..musik är de bästa som finns! brukar oftast lyssna på justin bieber.
mina framtidsplaner är väl att flytta ner till skåne då jag älskar dialekten och landskapet ♥ jag är en sån person som älskar att va social..en dag utan mobil skulle jag aldrig klara av, haha. burkar vara social 99% av min vakna tid, både på datorn och mobilen.
jag vill ha nått intresse som t.ex måla, fota, dansa osv, men hade inte den turen att födas med såna kunskaper att kunna dansa osv..min vakna tid går även åt till att va med vänner, kolla videos och läsa bloggar. jag är inte direkt en sån där tjej som älskar att kolla på film..kan kolla på max 2 samma dag sen så tröttnar jag..haha. en sak som jag inte riktigt fattar mig på är att jag hatar att shoppa och nej jag skojar inte. hatar att gå i klädaffärer..usch.
 
ja..det va väl lite om mig:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?