Bröllop

var på bröllop igår då min kusin gifte sig. träffade nya kompisar vilket vart sjukt kul, en utav dom var casper som jag var med resten av kvällen, var även med becka och bella. vi dansade, prata en massa och hade sjukt kul tillsammans! kunde inte blivit bättre. vi åkte hem runt 3 på natten och var så sjukt trött så gick och la mig direkt när ja kom hem.
 
 
kvällen började med att bella tog min mobil och tog en del selfies ;)
 
 
senare mot kvällen efter att vi fikat och ätit så blev det en del lekar
 
 
sen så fick även casper va med på en del bilder ;)
 
 
sen så mot kvällens slut så vart det och dansa och medans alla dansade passade becka på att sno min mobil också och ta en del selfies ;)
 
sen så på fredag så kommer bella hit då hon ska sova här, becka kommer kanske också! och idag så har jag inte gjort så mycket, vakande vid 15 och gick upp och då var min famor här så vart och fika då min bror fyllde igår (fast vi va på bröllop så vi hann inte fira han) så vart och fira han idag ist. han fick en del presenter och vi fikade med tårta.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?