Dom senaste dagarna..

måndag -
 
på måndagen hade vi en aktivitetsdag med alla 9:or från storå och stadsskogsskolan. elli och jag gjorde dock inte ett skit den dan utan vi åkte hem till elli och åt glass, haha..vi är så badass så vi skolkar ;) och vårat lag vann t.o.m, hahaha.
 
 
bild på när dennis kollar ut när vi fick skjuts till skolan efter att ha vart hos elli
 
tisdag -
 
på tisdagen städade vi bara ur skåpen på förmiddagen och sen efter lunch var det fotbollsturnering! och innan vi skulle ner till fotbolssplanen så åkte jag och josefin och köpte cola på mejk ♥
 
 
rasmus får stå för bilden, hans cola också då han också köpte en ;)
 
onsdag -
 
på onsdagen var de äntligen bal!! gud vad ja hade längtat efter den dagen. först på morgonen fixade vi iordning alla bord osv och dekorerade hela idrotthallen (där vi skulle vara under kvällen) sen när vi var klara med de fick vi gå hem och fixa oss för att sen komma tbx till 17:30 då vi skulle fotas.
 
 
när vi fixade i idrottshallen innan balen, stolar, bord, ballonger osv..
 
 
sen senare på kvällen då balen var så fotades vi innan... dock är detta foto på alla mina vänner som togs lite innan vi skulle ta de riktiga med klassen
 
 
sen så vart de dax att äta och fika, tog aldrig kort på maten men tog en bild på fikat iaf..
 
 
sen så vart det en del att springa runt på skolan och ta foton med kompisar då det vart sjukt varmt inne i idrottshallen så man fick gå ut ibland för att inte svettas ihjäl
 
torsdag -
 
på torsdagen gjorde vi bara en massa aktiviteter på skolan som friends fixat och min klass vann! och sen efter lunch gick jag och camilla ner på stan för att kolla på karnevalen och efter ett litet tag kom saga också och efter karnevalen gick vi till en brygga och de slutade med att både jag och camilla badade med kläder, haha.
 
 
vart sjukt blöt..haha. man kanske inte ser det på bilden, men mina byxor är genomblöta..
 
sen på fredagen var de skolavslutning och sen så tog också min bror studenten! tog en massa bilder med min mammas kamera så har inte kunnat fört över dom till datorn så har inga bilder och visa :( men det får leva med.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?