Skola imorgon

idag så har man bara suttit vid datorn och gjort en blogg åt min kompis.. fixa designen osv. vart faktiskt ganska nöjd med den :) dock är designen precis som min, haha.. hon ville ha en liknande min, så.
ska snart börja läsa i en bok vi läser i på svenskan då jag ligger efter.. ups. ska ha läst ut hela boken denna vecka + frågor och har inte ens läst klart de vi skulle läst förra veckan, haha.
 
 
lyssnar just nu på musik och ska väl snart äta. måste ju också läsa i boken.. orkar inte :( kan inte det vara jullov nu? ska nog hitta någon att vara social med nu då det är sjukt tråkigt att inte göra någonting.
kan ju annars kolla på film eller på videos på youtube. kommer nog sluta med att jag kommer att sitta på facebook och kolla runt.. haha.
--
 
länk till min kompis blogg: http://carolinee.webblogg.se/
kolla in min kompis blogg så kommer hon att bli glad! ↑ (dock har hon inte gjort något inlägg än, men ändå.. haha)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?