Förlåt..

förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men de är för att jag har vart sjuk hela veckan.. är sjuk just nu också, men mår bättre.
var till kvinnersta i lördags.. orka dock inte ta med kameran, haha. tog bara några få bilder med mobilen.
 
kan även berätta att jag fyller på tisdag, hela 15år!.. kollade på film idag, på rio.. den var faktiskt riktigt bra för att vara en barnfilm ;) haha.
ha det bra!
 
 
tre bilder jag tog med mobilen...


Frida ♦

sv: Det är ju så coolt! :)
Nej, jag har faktiskt inte gjort det. Har hört talas om de men aldrig kollat. Kanske ska göra det? Är det värt det? :)

Svar: jag tycker att de är värt det :) Rackartygarna är sjukt grymma på de dom gör! Niklas (han som åker cross) är riktigt grym på att volta i luften osv! Niklas kan verkligen sin grej.. Rackartygarna gör även roliga videos som också är roliga att se på :D
btw.. fin blogg du har! :)
jennick.blogg.se



URL: http://friziness.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?