Gillar du..

gillar du att kolla på folk som håller på med extremsporter? för om du gör det så kan jag berätta för dig att jag vet om ett par killar som håller på med det.. dom är 6st. killar som håller på med extremsporer och filmar det och lägger ut det på youtube. dom har även haft en helt egen serie på tv6 play.
dom är riktigt grymma på att filma och göra olika farliga saker..
 
 
dessa killar är det jag pratar om.. ni har säkert hört talas om dom tidigigare, men aldrig tagit er en titt på vad dom gör. jag gillade faktiskt inte att kolla på extremsporter innan jag hitta dessa killar. efter att jag börjat kolla på dom så började jag intresera mig mer på sånt som dom håller på med.
så tycker att alla ska kolla på någon video på vad dom gör för jag kan lova er att efter de kommer ni att älska dom.
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?